събота, 2 май 2009 г.

Спомени от един форум

Беше хубаво!Всичко свърши! Така е трябвало да стане. Надявам се, че и в бъдеще за мен ще има още много интересни разговори на различни теми на друго място и може би с други хора.



- Поздравявам двама мои приятели - tuksum и camarero - прекрасни хора, които имам честта да познавам и които са баннати безпричинно и без никакви обяснения за това, което е най-малкото неетично спрямо тях, за да не употребя думата жестоко.

Искам да им кажа, че от сърцето ми никой не може да ги банне. И още, че когато ти отнемат нещо незаслужено, съдбата винаги компенсира това тройно. Провидението не спи.

http://www.youtube.com/watch?v=7lqQQI0udWI...feature=related


Благодаря ти! И аз няма да те забравя и ще е жалко, ако нямаме възможност да общуваме и да обсъждаме най-различни теми, които са ни интересни, така, както преди.





- Няма ли някой да коментира данните ми и да къже какъв човек съм.


- Убав човек си, но ще станеш още по-по!



- А ти не знаеш ли какъв човек си - ми хубав си. biggrin.gif Що трябва някой да ти го казва?

- Ето - с Ура сме писали едно и също по едно и също време - това се нарича синхроничност - значи е вярно, което казваме - хубав човек е Туки!


- Ако подбираше аватарите си по не толкова натуралистично-батален критерий щеше да бъде още по-по...




- Хич не си падам по стиховете, ама една случка тук, във форума ме провокира да видя какво мога да измисля. Сега измислих такъв стих.

Страх те е от жени?

Чичо Психо да те провери!

Жените са опасни

Те са хищни, не са тревопасни

От жена акъл да искаш? Ха!

Трябва да си Тра ла ла

Аз умник съм най-голям

Ама има още много бой да ям

Еееййй жени, жени, жени

Много хапете, уви!

Ай, да ходя у дома

де ме чака моята жена

Тя ме чака на вратата

с точилка във ръката.


- Улучваш много, ей - тоя има зла жена или майка, все тая - все израз на неврастенична анима.


- Според тебе- тази жена със Стрелец или - Чалгец и е Луната?..
При Луна в Стрелец -Юпитер помага любецните са дваж по-разширени?..
Интересно устните и-от коя силиконова долина или хълм са взети?...



ПС: забележи контингенът на -все отбор -зодия 'Ичкия/Бичкия'.





- Ти и U.Ra май сте от триъгълните типове?


- Аз съм венерианка, Ура - слънчев тип. И двата типа са от овалните.

- Хайде да изпробваме твоята итнуиция на Везна. Можеш ли да ми кажеш аз от кой тип съм. Но, мисля, че лесно ще познаеш.

- Още не съм си изпила кафето и спя, но ще се пробвам - ами не си ръб, значи си овален тип, може да си смесен тип - слънце-венера, щото си слънчево дете. Най-чести са смесените типове - горе са дадени предимно лица от такива - венера-луна, венера-юпитер, слънце-луна, слънце-юпитер и т.н. Чистите типажи са много редки. Аз съм чиста венера.
Жалко, че не мога да ви покажа всички фотоси от тази книжка - много са развлекателни, но и информативни.

- ...аз имам общо 3 овала.. -2 малко по-долу....

- Моята долна челюст има формата на паметника до НДК в София, наречен от народната обич с ника:"Многогълен петох.йник"




но брат ми има Луна в Телец и страхлив и оревава за всичко орталъка. Последните месеци е пропищял за 2012 и края на света. само за туй тръби, само за това приказва на приятели. Съседката ми се оплака, че в асенсьора и казал :" Ани въведи в тубата 2012"



- Сега ще напиша отговора си остро, за да съответства на агресивната Везна.Ще кажа неща, които НИКОЙ от пишещите тук не знае, нито някога ще помирише дори.Докато си ги мерят кой разбира повече, аз пиша ПРАКТИЧЕСКИ, КОНКРЕТНО насочено, и разбираемо.Пиша нещата, които никоя наука няма да каже.Неща, макар базирани на зодии, проверени стотици пъти.Само някой да посмее да ми оспори, побеснявам и помитам всичко по пътя си, и като Козел, и като младо Овне.Това е възможно най-големият боклук, някога виждал бял свят-жена Везна.Знакът има редица минуси и никакви плюсове, аз един-единствен не виждам.Знакът е Мъжки, Положителен, и изключително агресивен, в преносния смисъл.Тя е мерудията на всяко гърне, тя е онази, която си позволява да съди всеки мъж, което е забранено от Бог.Без да умее да Вижда, и да е компетента (поздрави за Лусиа и за съденето й за моите връзки, без ни да ме е виждала на снимка даже, нито пък бившите ми да познава).С непрестанните си опити да превъзпита всекиго и да се наложи, особено над по-слабите, заслужено печели това знание.Тъй като е Въздушен знак, какво означава, че тя е навсякъде и никъде, един потенциал, вечно неизползван, както едни пари в сейф, сами по себе си.Как можеш да накараш Въздух да слезе на Земята?!Той не може да приеме каквато и да е физическа форма, защото трябва да умре, условно казано.Именно затова тя е енергийно зависима, предимно от Земните.Аз, като двойна Земя (Козирог+Дева), че и Луна в Овен (7-7 с Везната), съм си казал, че Везна няма през живота си да допусна, и проблемите са решени.Тоест, на нея й е нужно заземяване.На другите от тежката артилерия запознати със зодиите може да им е забавано колко просто обяснявам, но личното ми мнение е, че това е целта на темата, а не само да си ги мерим, кой колко разбира.Сексуално славата й се носи, макар аз малко да не съм съгласен, че я изкарват много велика, и то, от собствен опит, далеч не само с няколко Везни.Най-много курви/проститутки/компаньонки и производните им, са именно Везни.Това ми го съобщи момиче Везни, на първа среща, и се ухили самодоволно.Да ми бяхте видели физиономията...За мое учудване, случи се отново, с друго момиче.Типичната Везна е влюбена във възможно най-неподходящия, и недостижим мъж, вечно разплакана и тъжна, отказваща да погледне който и да е другиго, макар да знае, че е 10х по-достоен от оня.Тя е слаба като памук, а отвън е уж гранит.Всяко едно от изреченията, които пиша, се е отнасяло за всяка една Везна, без изключение, от 14 години насам. Е, на мое място, какво щяхте да си мислите? Тя никога не би погледнала мъж, който е под нея.Бедата е, че освен своите критерии, тя други не приема, което си е чиста ерес (първата ми любов беше именно Везна, че и от секта, де да знаех навреме..), и не може да разбере и да я убедиш.Тя веднага ще почне да те уверява кФо ангИлчИ е, и как всичко е точно, и не е такава, (накрая още по-такава ще излезе, от всичките предишни).Аз винаги ги забивам с едно изречение-"...но си забрави ангелските крилца и ореола, като излизаше от вкъщи, нали?" laugh.gif Нещо повече, не само няма да го погледне, а по всеки начин ще гледа да го командва и превъзпита.Не успее ли-ще го намрази, и с всички сили ще гледа да го унищожи, по Закона на джунглата, сякаш е вреден за планетата.(Поздрави за оная Везна, която чете темата, и сме си говорили и преди.) За нея истинският мъж е подчиняващ, и робовладелец (що през турското робство не е имало само Везни, бе, щяха да кажат не робство, а благодат).Тя, обвърже ли се, прекланя глава, и пада ничком, слугиня.Онова, което най-мразя у нея, е маниакалният й страх да попадне на по-СЛАБ от нея мъж (както описах по-горе), който да я използва за секс, тоест, да е по-зависим от секса, отколкото самата тя.Снобарски погледи от глава до пети, унизителни въпроси и търсене на сметка-да, това ще срещнете в свалка с нея.Намекнете нещо за секс, или физически контакт дори, и й гледайте сеира.Отново страх да попадне на неподходящия.Маниакален.Интересно, въз основа на какво са тия кански изисквания, сам Бог ли иска тя да слезе за нея?! :laughing6: Обикновено цитирам думите на един много важен човек, като се сетя за нея."Бре, мамка й цървулана, аз, я я зарежи, бе, да я видя аз, кой ще я вземе, и какво ще прави, какво ще стане от нея".И именно заради тия изисквания като за духовна царска особа, вечно се натриса на най-голямото леке и примитивно нищожество, сякаш с компютър го избира, а иначе, питаш ли я-уууу, колко съм доволнаааа...(Важи и за Скорпионката, и за Телеца, частично за Близнаците).Това е самият дявол в ангелски образ, стомамен юмрук в кадифена ръкавица.За пред хората е много лъчезарна, с трапчинка на брадата, супер изискана дама с обноски, и при първото разобличаване, или спор, като не стане на нейното, хулиганското нищожество, същинска уличница (съжалявам, когато фактите говорят, не знам дали боговете мълчат, но за хората знам), тогава тя веднага си показва истинското лице, и рогите.(Поздрави за Препинателния и спора му с Лусиа, по-точно, нейният спор с него). Предизвикателна, облечена като проститутка, видите ли-вероятно е тя.Нейното оръжие е именно агресията и нападението, срещу слабите.Никога срещу равностоен, ил по-силен от нея противник.Ето, който не е чел примера ми, това важи донякъде и за мъжа Везни.Имаше един състезател, от средно ниво, чието име завършваше на "...иш", и с гръмките си приказки и излизания само срешу многократно по-слаби противници, заслужено си спечели прякора Педиша.Всички шампиони бяхме прекалено под нивото му, и неговите топ-рефлекси, които толкова гръмко хвалеше, и зад гърба на всеки от нас, особено зад моя, приказки как щял да ни бие със затворени очи и т.н Събудих Овена в себе си, конфигурация 7-7 означава, че всеки има точно онова, което никога другият няма да има, като допълващи се противници, и номерата на единия нема минат пред другия.А прякора го лепна именно Овен, който след мен стана Европейски шампион, преди беше трети.Как ли не тръбях, как ли не говорих, къде предизвикателно, къде строго дипломатично-нема, баце, не излезе срещу мен.Аз му казах, че така ще му навра топ-рефлексите отзаде, че ще ме запомни...(Ех, що на мен некой не ми каже тъй...)-и това беше.


Примери:


Най-долната Везна, която съм виждал, а те са две, и двете са с асцендент в Дева.Смятайте какъв вътрешен конфликт, между двете й личности, Съзнавано/Несъзнавано, Външен/Вътрешен свят...Веднъж се запознах с една такава, която свалих само с 1 разговор, и си отидох (най-сладкото натриван на Кантарски нос, и вълкът-сит, и агнето-цяло).Заговорих за Везна с асцендент в Дева (по погледа й личеше), и, стигайки до изневяра, започна да ми се прави на вижте-ме-кФо-съм-ангИлчИ.Още 2 изречения, и каза, че досега само..2 пъти е изневерявала на сегашния си. Хяхяхя...


С няколко чата накарах една омъжена Везна с асцендент в Скорпион (моят е в Дева), да плаче за мен и да се развежда, да сънува мокри сънища и да плаче по телефона, от другия край на БГ.Добре, че знам как да разкарам Везната тъй, че да си мисли, че сама си е отишла.Елементарно-правя се на мъжа, от когото тя се страхува (описах го).Радвам се, че прочетох, макар и строго индиректно, как единствен мъжът Козирог може да й устои и да я разобличи зад блестящата й маска, здраво стъпил на земята.




- Аааа, тогава защо излъга, че имаш муста и брадаци?

- ..че тебе дори и улично мече-коала от булеварден евкалипт ще те преметне и то- за рогцата...


..ми, че те водолеите са в опозиция или съвпад с Лъвовете.





- Пип, знаеш, че въображението се контролира от Нептун. При теб Нептун е 28Sco37, а този градус при скорпитата (освен да достигнат до дъното на всички видими и невидими неща) означава: Склонност към философия, науки, религии. Успех в живота, добра кариера.



Любовта браткиш се състои в Даване. А дават тези, които имат.


- Абсолютно съм съгласен за Любовта. не искам да давам съвети за това на експертът и-Лъвът. cool.gif
5 дом е домът на 'даваната любов', а 11 дом е домът на 'получваната любов'. cool.gif
....за това Лъвът трябва да внимава 8 или 10 дом да не го загасят преждевременно от много даване -наливане в бездънна яма или кофа за вода...


- Осми дом е много тайнствен дом. И по принцип е тежък за лъвовете. Но те пък от друга страна не им дреме за "преразход" на любовта им. Защото знаят (така им е заложено в сърцата), че Любовта е Безкрайна и Всеобятна. Без Начало и без Край. За това и не я пестят.




- Ха Честита Баба Марта!





- Много ми харесват пролетните цветя! Типично за Телец.





- Благодаря Туки - ти ме прати право в десетката, май открих сродна душа!




- Честити и ЗАГО-ВЕЗНИ! На всички Везни и другите! На всички Везни и другите! cool.gif

ПС: цветята ти пази, не ги паси, да не се превърнеш от Телец в "Пасец". На всички Везни и другите! cool.gif

ПС2: Маруся е била Марулка в по-по-предния си, а кравичка в по-по-по-по предния си ..



- У-ра, моля, разясни ми тези си думи - има нечо за мен в тях, но аз според отрочето съм дебил и наистина искам да разбера - а за дебила е вярно - дебил съм. Приемете го или като изповед, или като самокритика.

ПС: цветята ти пази, не ги паси, да не се превърнеш от Телец в "Пасец".


- Тук няма нищо за теб. По-скоро за мен се отнасяше. Това е просто поредният му опит за шега. Не му обръщай чак такова внимание.

U.Ra, не се притеснявай, аз не обичам да късам цветята, защото ми е мъчно за тях и не искам да ги убивам. Смятам, че трябва да се подаряват цветя в саксия, а не такива, които са откъснати-убити, макар много да ми харесват букетите.



- Бинго! jumping11.gif за всичко познаваш. Тука асендентът ти е Скорпи, те са доста интуитивни понякога. Везни пък -за цветята да не се късат без време...

шегувах се просто...



- Абе Пип, това ти ли си? Отличника на първи клас? И коя от тези отличнички ти беше гадже? Кажи си - между нас форумците ще си остане... smile.gif
Ма ти си било красиво и умно чакалче още отпреди пубертета - че и отличник... Браво браткиш. Знаеш, че си нашата вегетарианска гордост.

Знаеш ли какво пише в дебелите книги относно девети градус на Водолей? (нали си 9aqu49 като слънчев знак?)
Градус на апостолите. Твърда воля, защита на слабите. Оригинален начин на живот. Често срещан градус при про астролозите.
Има и още много - ама на ЛС...



- Царю, аз съм издънката на Отличниците- "У-лич-никът" rap.gif Първото гадже бе виртуално, тъй кагто нямаше интернет, си го рисувах във въображението си? Много ясно кое- Венера Урантия. cool.gif Но се омъжи във Франция за заможен дюк, наследник на барон де Ротшилд и аз останах пак с въз-дъх в ръка

Това да имам някаква бегла представя от Астрлогия не го дължа на нито една книга или човек- имам го като дежа-вю от предна инкарнация, в която, види се съм имал 'хоботче', макар и не -обрЯзано, пък може и да съм би придворният Асторолог на Велкият Везир на Персия, преди мюслитата да въведат шарията. Нещо, като Иван Станчев бе придворен Астрологи на ком. велможите и ударната им част-мутрагенския контингент. Той можеше да направи безпогрешна син-Астрия на Путин и Раз-Путин! wink.gif Де отиваш ти?... Но не успя да пробута още една планета на късметя Ю-питер, така че да се наслади на имАнето от над 1000-та си хороскопирани знати и незнати соц. клиенти.



Последният пост на Инфи:

- Има луна, и отделно черна луна ли?

- Да!



- ЕЙйй, обаче, Тукито няма да остави Урко, привлечена е като магнит, и души и разпитва за него като хрътка, в буквалния смисъл.Халал да й е! Урко, хайде да поспреш със смешните Мишни и котишни и т.н, защото аз за пръв път гостувам на Земята, тоест, това ми е първият живот тук.Накрая ще направя една графична илюстрация, дето толкоз ме изкарваш побойник и грубиянин, и ще видят хората в двуизмерен вид Урко vs Стефан



Специално обръщение към зрителите на тв "Религия, мистика и езотерика"



Вижте сега. На никой от вас не му се ходи в раздел "Празни приказки", където е разрешен спама. Нормално - там пишат други хора, които не познавате, с различни интереси. Но и вие имате нужда да се поздравите с песничка, да се посмеете заедно, да се поглезите /и аз така/. За това и не изтривам мненията напоследък, както преди, оставям ги, а след време поразчиствам като се позабравят...
Не е голяма работа - малко спам. Е, понякога се налага да стоя тук до 3 през нощта заради вас, но не се оплаквам.
Само не мога да разбера защо се обиждате взаимно. Не може ли да има качествен спор, без епитети и определения, така хем ще научим нещо ние неуките, хем вие ще си кръстосвате шпагите на воля, и никой няма да се сърди.
Според правилата на сайта и форума трябва да изтрия всичко писано от година насам, заради обиди. Но не трия, оставям ги...
Накрая мен ще ме изтрият заради неподчинение.

Защо не опитате да сте по - мили един с друг, а аз само ще почиствам след вас, ако някой се е "изпуснал".

Фикс




- Цар Смехурко, виж си само комплексарския самовлюбен ник, не прекаляваш ли с коментари за хора, които не си виждал дори на снимка, давайки определения, които никой не ти е искал, имаш ли понятие с кого се заяждаш?! Не ти ща на тебе определенията, аз не задълбавам в Конкретика, в никоя наука, това е огромна грешка, майсторството е да свържеш закономерсти от всички науки в една-единствена, която се доближава до Висшата, наричана още Велика наука.Когато източникът на информация, който имаш, не е смъртен човек, а нещо по-висшо, тогава с пълно основание знаеш доколко е достоверна всяка информация.Урко правилно каза, че е загадка за него откъде получавам тия сведения.Ако искаш да си ги "премерим", с един въпрос така ще те затапя, че ще побегнеш да го играеш цар и господар другаде, типично по Лъвски.Лъвовете са най-лесните противници, които може да съществуват, защото попадат в капана на пагубното Его и Аз, и са обречени.



- .... ми гледам -и ти преливаш от смисленост, като Смислов...



- Имам едно въпросче- неотдавна бяха ми правили хороскоп и в него пишеше: "Хората със северен лунен възел във Водолей са тук,за да помогнат за идването на Новата Епоха"

Какво изобщо значи това и вярно ли е?



- А ние със Слънце във Водолей просто си обличаме косюмите и вратовръзките и я чакаме с един букет цветя на гарата- когато дойде!




- Ами, тогава ви питам, как ме възприемате - като архетип Скорпион или като архетип Везни или като комбинация от двете?



- За мене си архетип "Муха" без Мед...

ПС: Нищо, поне Муха-та е въздушен архетип!



- По-точно е летящ архетип.




- да, Телец, Рак и ВеСни кльопат най-мнoгоо сладко, като Телецът обича горчив шоколад с най-много какао, а Ракът яде кракери(солени захарни бисквити)Весни яде най-много сладко без други примеси. По принцип, Телецът има най-краткия списък "какво не ям". biggrin.gif Телецът обича доста вкусове дори и комбинации най-необичайни дори за гурме-френската кухня.

Киселото мялкое 'слаба ракия' за Телецът. Киселото мляко е по-скоро за Телец, който спазва диета и си пие урината по метода на "Малахов" biggrin.gif Киселото мялко е много семпла храна за Телецът. то отива повече на Кози-рог. Козирогът обича кисело мялко с малко лимонтузу и сол за 'вкус'... biggrin.gif

...иначе току що аз опустоших 2 кофички 'Бор Чвор' 3.6%



Инфи:

- Сега някой да ми обясни ако може каква е тази Лилит, черна луна и всички зависимости покрай нея. От сайтовете не ми стана много ясно...
И аз като Туки..






- ...пасва си, Инфи, ма махни "Оцет Пийнисий"

ПС: тези очи не си ли взела от някой книга на Мулдашев, който ги е чопнал от някой будистка паго да?..


- Очите и оцета са за спамерите. Гледам ви свирепо. Мхм. И на снимката в профила съм ви обърнала гръб.

- ...ха, знаеш ли как ще въздействаш на телешкия непукизъм на Тюки!


- Я да видим:

Инфи - Телец с Ац Везни.

Туки - Телец с Ац Везни.





- Малейййй, аз с тази черна луна в Риби съвсем я закъсах.

- Спокойно. Не си сам, макар Лилит в Риби да означава самота. Самотата може да бъде и сред мноооооооого хора - тогава е най-страшна.


- Водолей е най-свободолюбивия архетип, знаеш и не може да го залъжеш с псевдо-свобода.



Царят:
- Негативни знаци няма - просто има дуализъм. Така наречената негативност също е качество, чиито пропертис не мажем нито да видим, още по-малко да разберем в даден отрязък на линейното време.


- Аз - "Ч. Б. те приветствам и вярвам ще правим контакт ! Свой !




Драги Кару-Царю,

Драги Пиппи,

Хванах на козело рогата, защото ако го хвана за опашката ще ме намушка , като крушка !

Тука си пишеш свадбарски !

Ето , че и Аз пристигнах, но на мен ми туриха "зенгия" ...


Ше ви ... "домекратичното равенство" да не мога да пиставям снимки , картички и картинки, а Вие да си поставяте такиа уваби козли ...

Все пак ще знам, че сте тука да та припълзявам да Ви приветствам с някой друг буломач от поезия !


Пиппи, Аз съм поставил някой неща от теб дето си запазил или някой друг ги е запазил и съм доволен, че ги имам !
Поставям от нашия брат Цару някой неща по страниците и както се вижда се ръчкам в общото дело дето борим !

Всеки според направлението !

Всичко добро за сега от мен !

Свой !






Какво получих по пощата:



- ДРАГИ ПРИЯТЕЛЮ,

ВИЖДАМ ЧЕ СИ СЕ АНГАЖИРАЛ ДА МЕ ИНФОРМИРАШ ЗА ПИППИ !

ДОБРЕ ,
ДАЙ ЗНАК ДА ВИДИМ КАК ЩЕ СЕ СРЕШНА С НЕГО ДИРЕКТНО И ИНДИРЕКТНО - ТЕЛЕФОН - ЕЛЕКТРОНЕН АДРЕС .... ЕЛЕКТРОННА СТРАНИЦА


- ЮНАЧЕ,

АЗ СЪМ РЕЩАЛ ПРЯКОРЪТ "ПИППИ" НА МНОГО МЕСТА,
НО КОНТАКТ НЕ ПРАВЯ, ЗАЩОТО СИ ИМАМ СВОЯ ТАКТИКА,
А ТОВА ОЗНАЧАВА И СВОЙ ПОДХОД КЪМ ПРОБЛЕМЪТ !

ТВОЕТО МИСЕЛЕНЕ НЕ Е МОЕ МИСЛЕНЕ И ДЕЙСТВИЕ !

АЗ ОТГОВАРЯМ ЗА ДРУГИ ДЕЛА ... СРЕЩИ И ДОКУМЕНТИ ....


- ОТ ГЛЕДИЩЕ НА КОНСПИРАЦИЯТА,
МОГА ДА КАЖА, ЧЕ НОВИТЕ КОМПЮТЪРНИА ОБАЗИ МОГАТ ДА СЕ МАНИПУЛИРАТ...

ТОВА ЧЕ МИ ИЗПРАЩАШ СНИМКИ ОТ ПИППИ, ВСЕ ОЩЕ НЕ ОЗНАЧАВА, ЧЕ НЕГО ГО ПОЗВАВАТ И ПОЛЗВАТА КАТО ОБЩЕСТВЕНА МАЙМУНА ...

АЗ ЖЕЛАЯ ЖИВ КОНТАКТ С ЧОВЕКЪТ,
АЗ ТРБЯБВА СА СЕ УВЕРЯ, ЧЕ НЕ МАНИПУЛИРАН ИЛИ ИЗПОЛЗВАН

ТАКА , ЧЕ СЕГА ТЕ ПРОВЕРЯВАМ ТЕБ ДА


- ЮНАЧЕ,

ИЗГЛЕЖДАШ МИ ХУБАВЕЦ ! ДОРИ БОБЪР ПРОВОКАТОР ОТКОЛКОТО СЪБЕСЕДНИК С КОЙТО ЖЕЛАЕШ ДА СПОДЕЛИШ ЧОВЕЩИНА !

НЕКА ТИ ОБЯСНЯ ПО ЧОВЕШКИ,
АКО ИМАШЕ ЖЕЛАНИЕ ДА СЪОБЩИШ ВЪЗМОЖНИТЕ АДРЕСИ НА СИМПАТИЧНИЯ ПИППИ ЛОНГСТРУМП ЩЯХ ДА ОБЩУВАМ С ТЕБ !

ЖИВЕЙ СИ СЪС ЗДРАВЕ И ДАНО ТИ ДАДЕ ГОСПОД "МИР И ЛЮБОВ" !



- ДРАГИ ДРУГАРЮ, ДРАГИ ДРУГАРКУ ИЛИ ДРУГАРЧЕ,

БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ТОВА ПОДМЯТАНЕ КОЕТО МИ НАПРАВИ.

ПУСКАШ МИ ФОРУМЪТ КЪДЕТО ТОЙ ПИШЕ И ОТ ТАМ ОТКРИВАМ НЕГОВАТА СТРАНИЦА ! ХОП ЕТО ТАЯ !

БЛАГОДАРЯ ТИ, НО АЗ ВЕЧЕ СЪМ Я ПОСТАВИЛ ТАЗИ СТРАНИЦА ЕТО ТУК НА ТОВА МЕСТО В МОЯТА ЛИЧНА СТРАНИЦА !

АЗ ТЕ ПИТАХ НЕЩО ДРУГО, А ТИ МЕ ИЗПИТВАШ И СЕ ОПИТВАШ ДА ВЗЕМЕШ ИНФОРМАЦИЯ ОТ МЕН !

ТИ ОТ КОЙ СИ ?

РАЗБИРАШ ЛИ КАКВО ТИ КАЗАХ ОТ ПРЕДИ, ЗАЩОТО АЗ СЪМ ОТКРИТ ЗА РАЗЛИКА ОТ ТВОЕТО ПИПИ ДЕТО СЕ ИНТЕРЕСУВАШ ДА ГО ОТКРИЕШ ...

НАЛИ ТАКА ИЗЛИЗА , ПУСКАШ МИ ВЪДИЦА С ИЗЛИЯНИЯ И АЗ ХОП СЕ ХВАЩАМ И ЗАПОЧВАМ ДА ТИ ПЕЯ ...

АЗ ОЧАКВАХ, КАТО СИ НЕЩО ЛИЧНО ОКОЛО НЕГО И НЕ СЕ ... ДА МИ ДАДЕШ АДРЕС И ТЕЛЕФОН, НЕЩО ЕЛЕКТРОНЕН ТАЕН АДРЕС, ЧЕ ДА СЕ РАЗБЕРЕМ КОЙ ОТ КОЙ Е !

АЗ РАБОТА ПО ТЕЛЕОН НЕ ПРАВЯ - ТОВА ТЕЛЕФОНА ЛЮБОВ Е ПЕСЕН ОТ МИНАЛОТО ...

ЕТО, ЗАЩО НЕ СЕ ПРАВИ НА ШАШАВ. ТАКИВА КАТО ТЕБ СА МНОГО В ИНТЕРНЕТО !

ЧОПЛЕНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ НЕ Е ХУБАВО НЕЩО.

ТОЗИ ПИПИ МОЖЕ ДА ПИШЕ С ТАЗИ СНИМКА, НО ЗАД НЕГО ДА ИМА ДРУГА ФИЗИОНОМИЯ !

РАЗБИРАШ ЛИ ИЛИ НЕ РАЗБИРАШ , УШКИМ СИ ОТ НЕГОВАТА ЧЕРГА, А ДЪРПАШ ВЪЖЕТО ЗА ДУШЕНЕ !

АЗ НЯМА ДА ДУША НИКОЙ , АЗ СЪМ СЕ РЕГИСТРИРАЛ В ТЪРСЕНЕ НА ПИППИ, ЗА ДА СЕ СРЕШНА ИСТИНСКИ И ДА БЕСЕДВАМ С НЕГО !




- НАБЛЮДЕНИЕТО И ИЗСЛЕДВАНЕТО Е ДОБРО КАТО НАЧАЛО.


АЗ НЕ СЪМ СЕ РЕГИСТРИРАЛ В (форума) И НЯМАМ ОТНОШЕНИЕ ТАМ.

АКО ИМАШ ВРЪЗКА С ПИППИ ОБАЧЕ ДАЙ МУ ЗНАК НА НЕГО ДА МИ ПИШЕ …

ПУСКАМ ТИ МАЛКО СТЪКЛЕНО ИЗКУСТВО …


- АЗ НЕ ЗНАЯ АМЕРИКАНСКИ ЕЗКИ,
НО ТУКА МОЖЕ ДА СЕ ЧЕТЕ ВСИЧКО
ПО ТОЗИ ВЪПРОС.



- ТВОЯТ ФОРУМ И ТВОЯТА ДЕМОКРАЦИЯ БЕШЕ ДО ТУК !

...

Съобщение на форума

Съжаляваме, но е станала грешка. Ако не знаете как да използвате тази функция, или нямате представа защо е станала грешка, потърсете повече информация в помощните файлове.
Станала е следната грешка:

Правата Ви да публикувате съобщения са отнети



- АЗ ИЗГРАДИЛ СВОЙ МЕТОД НА КОНТАКТИ,
И ПРАВЯ ПРОВЕРКИ ПО ЛЕНИНСКИ - ДОВЕРИЕ НЕ ВСЕКИ МУ !

Аз мога да чета, а мога и да не чета, но когато се прави анализ,
трябва да се сравняват нещата по много признаци, особено в слепия Интернет !



Макар, че вчера се нещо регистрирах в този форум дето ми споменаваш, може да си забравя паролата, защото не е само за това, а и... а за другите неща няма време да се занимавам !





- Чак интерес не, но аз му писах един лс там относно онази тема страх ли ви е от смъртта. Само той така един вид ми нацели слабото място и точно ме описа, та затова му писах де. После видях същата снимка като неговата в др профили, та ходих и там да видя к'во става. Ддз че бил все той и в трите biggrin.gif И ако после съм гледал пак профила му, то е било защото не отговори на лс. Той беше повече с насоченост да му кажа, че наистина е познал за мен с това което подхвърли в темата, ама ддз. Аз виках че ще каже нещо. Та затова. Иначе относно намека "Явно освен към мен, проявяваш интерес и към него." щом проявявам интерес и към двамата, явно нещо ви свързва (теоретично погледнато това). И ако има такова нещо, сигурно ще е че не съм чел разни постове за самите вас, в смисъл да казвате кои сте, какво правите. Повечето тука се обясняват къде работят, какво правят и прочие. А вие някак сте в сянка един вид (поне аз така го виждам). Наблюдавате останалите, правите си изводи и ни сме смеете lol6.gif Някви такива, ддз ... Не съм се замислял относно тази гледна точка. Просто ти казвам как го чувствам. Та така ..

Ае поздрави ..



- Ами никак.
Просто се махам, изгониха ме злобата и лицемерието тук.

Омръзна ми... оффф
Отивам да си гледам бебето.



- стига ме кара да спамя по теми,
какво е това горе долу !!! преди шест дена стана на 22
о аз ги харесвам и 17ски ама не ми вързват както преди 10тина години



- ...Всеки звук сам по себе си представлява мислоформа. И преди съм писал за това - поразрови някъде в блога ми - не ми се пише отново стари неща. Мантрите са съставени точно от такива мислоформи.


- Тъга, Изказвам съчувствие за това, че прекрасната ти тема се оспами толкова много от разни палячовци...Както виждаш, доста си ме бива, дори повече от ..., и наистина счетох, че мога да бъда полезен и разбран поне тук, не само в IT темите на форума, но, не би...С железни факти и затапвания, и пак не става...Както виждаш, тъй, както умея, постарах се всячески да ги накарам да престанат, ... също...



- Ровех се в нета за материали свързани със силата на мисълта и попаднах на твои, а и на други потребители на този сайт мнения. Един от тези други е у_раж, видях че искаш да ти говори по - разбрано. Разбирам те, аз поне три пъти ( и повече) съм искал и съм му казвал, че аз не го разбираме, но той пак си приказва както си знае.Уражчо да провоговори разбрано е все едно Земята да стане триъгълна. хахаха

Да, и аз се чудя защо ти го изпращам. Може би просто, за да ти покажа, че не можеш да очакваш ясни отговори от него.

И на мен ми е интересна темата за мисълта. Правил съм самовнушения доста и помагат.




- Мисля, че ти си най-близко до моето светоусещане - баланс на крайностите.

А ти винаги бъди какъвто си - искрен и търсещ и всичко, до което се докопаш, подлагай на съмнение.

1 коментар:

  1. http://fragilelove.forumotion.com/forum.htm
    а тук е така приказно, че немога да се сдържа и ще пльосна ликна като официална понака за при нас- ела заедно с твоите приятели, защото мисля че ще си допаднем. И се извинявам за спама, но чуствам че сме от една природа ;) усмивки и дъга!!!

    С пожелания за Лято- едно небесносиньо момиче!

    ОтговорИзтриване